Lukijat

lauantai 5. tammikuuta 2013

Iloinen yllätys

Kädentaitojen ihmeet- Sari Räsäseltä sain tämän tunnustuksen.


Tunnustuksen sääntöihin kuuluu:
1/ Jaa tunnustus 8 blogkaajalle ja ilmoita heille.
2 /Kerro itsestäsi kahdeksan asiaa

Onpa vaikeaa keksiä 8 asiaa no tässä tulee:
1. -Rakastan käsillä tekemistä. Ompelua,leipomista, ruanlaittoa ym
2.- Olen koti ihminen. Viihdyn kotona ja huvilalla asumme 9kk vuodesta. Siellä minulla on kasvamassa n. 200 eri kukkasta. Tykkään puutarhan hoidosta. 
3.- Ammattini on minulle kutsuma ammatti olen jo 2 vuotiaana sanonut, että minusta tulee kampaaja. Yli 40 vuotta alalla ollut. Olen intohimoinen hiusten leikkaaja ja nutturat on sitä mitä haluan tehdä.
3.- Olen ulospäin suuntautuva. Ystävien kanna vietetty aika on ihanaa.
4.- Lapset ja lastenlapset ja mieheni ovat minulle rakkaita ja tärkeitä.
5.- Ihanaa kutsua ystäviä kotiin ja huvilalle ja tehdä ruokaa ym tarjottavaa....
6.- Rakastan opistolla olla opettajana. Niin ihania oppilaita ja mukavia. 
7.- Kun saan uuden tilkkutyöni valmiiksi keitän kahvit ja istun ja ihailen aikaansaannostani.
8.- Haluan olla kaikkien tukena sairauden kohdatessa ja jos olkapäätä tarvitaan olen iloinen jos voin auttaa. Olen itse sen verran sairastanut että tiedän ystävän olemassa olon. Siinä suhteessa olen ollut onnekas, kun olen saanut lähimmäien rakkautta ja minusta on välitetty.

En jaa nyt tätä kenellekkään erityisesti, kun opisto alkaa maanantaina ja on niin paljon tekemistä.
Jaan tämän kaikille blogissani käyville olen iloinen jos näen jonkun kaappaavan tämän. Ole hyvä ja ota tästa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti