Lukijat

maanantai 1. heinäkuuta 2013

Huovutettu kännykkälaukku

Tänään oli niin terapeuttinen päivä. Jaana Siivonen oli huvilallamme kanssani huovuttamassa. Sain ihan yksityisopetusta. Hän on minun huovutus openi. Erittäin taitava opettaja ja monipuolinen osaamisessa.
Huovutin kännykkälaukun ja  laukun. Laukku on vielä kuivuumassa. Laitan kuvia kun saan sen valmiiksi. HUovutus on niin hauskaa ja villa niin ihanaa käsitellä.

Tämän sain valmiiksi.

 Edestä

Takaa

 Hapsukerroksia laitin kaksi


17 kommenttia:

  1. Kaunis taidonnäytös taas kerran. Teet niin ihana koristeellisia tykkään <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! Mukavaa että tykkäät. Minä olen ihan koukussa huovutukseen.

      Poista
  2. Erikoinen ja kivat ykityiskohdat. Siististi tehty.

    VastaaPoista
  3. Ooh, miten ihana kertakaikkiaan!! Hapsut ovat piste iin päälle.
    Jos osasin tekisin heti tuollaisen:)

    VastaaPoista
  4. upea ja persoonallinen, villa muotoutuu taitavissa kàsissà moneksi. itsekin olen yrittànyt ensimmàisià kàsinhuovutettuja kukkia. hyvàà heinàkuuta. terveisin Raita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Raita mitä Italiaan kuuluu ???? Jossinulla on hyvä malli laita minulle kaavat.

      Poista
  5. Ihana! Villa pääsee työssäsi oikeuksiinsa!

    VastaaPoista