Lukijat

torstai 4. joulukuuta 2014

Tervetuloa Raumalle tilkkutaide näyttelyyni 4 - 30. 12. 2014. Torin laidalla Julkkis- Galleriaan


Näyttelyn avajaiset ollut ja kaikki meni hienosti. Minun veli Teuvo on niin paljon tehnyt minun hyväkseni näyttelyn onnistumisen tähden. Suuri kiitos hänelle  
Ja paljon kiitoksia kaikille ystäville ja sukulaisille! On niin hieno olo, kun jaoitte kanssani avajaiset. Muistitte minua kukin ja lahjoin. On niin hyvä olo. Maanantaina 8.12 olen klo 10 -16 Julkkis- Galleriassa paikalla. Tervetuloa kaikki näyttelyyn.





10 kommenttia:

  1. Voi kun olisi vähän lähempänä, hienoja töitä!

    VastaaPoista
  2. Onnittelut onnistuneista avajaisista! Olet saanut ransaasti kukkia. Varmasti katsojat ovat ihailleet upeita töitäsi ja olet saanut paljon hyvää palautettal

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marle ! olen saanut hyvää palautetta. 80 ihmistä oli avajaisissa. Olen saanut paljon haleja ( ei ole halipulaa enää) ja kukkia ihan mahdottomasti

      Poista
  3. Onnittelut onnistuneita avajaista, kyllä nyt varmasti vähän helpotti, ihanan määrän olet saanut kukkia ja lahjoja, harmi kun Raumalle on sen verran matkaa, kovasti olisi kiva käydä katsomassa upeita töitäsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! Avajaiset onnistui hyvin. 80 vierasta.

      Poista
  4. Paljon oli töitä. Ahkera olet ollut. Kauniita ja taitavasti tehty. Poikkean vielä maanantaina uudelleen.Varaa minulle tonttu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Töitä on seinillä 31. kyllä siinä aikaa on mennyt. Tonttu varaukseen. Tyttö tai poika tonttu.

      Poista